Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

“la berlaku secara tldak sengaja..” Akhirnya sophia buat pengakuan hbungan bersama suami bella, Ini yg bliau lakukn

“la berlaku secara tldak sengaja..” Akhirnya sophia buat pengakuan hbungan bersama suami bella, Ini yg bliau lakukn


Sebentar tadi, Aliff Aziz telah menjawab teka-teki ramai bahawa Sophia AlBarakbah merupakan pelakon wanita yang didakwa tersuka kepadanya sebelum ini. Namun terdahulu, aktres itu berharap isu tersebut tidak menjadi kecoh hingga seluruh negara tahu sambil mendakwa ia boleh sahaja diselesaikan secara tertutup.

“Maaf Bella, l tak kacau Aliff…apa I boleh buat untuk you, nak tebus salah.” Tidak lama selepas sidang media suaminya, Bella Astillah turut dedahkan beberapa tangkap Iayar mesej pihak ketiga sambil mendakwa is baru 10% daripada keseluruhan kontroversi tersebut.

Selain daripada memohon maaf, Sophia turut merayu apakah ada cara untuk menebus kesilapannya. la berlaku secara tidak sengaja… tolong jangan bagitau orang tua I, my dad ada masalah jantung. Tak cukup dengan itu, aktres tersebut menjelaskan semuanya terjadi tanpa disengajakan.

Apabila Bella mahu berjumpa dengan orang tuanya, dia turut merayu supaya ia jangan dilakukan. Sophia turut memberi alasan bahawa, ayahnya dikhuatiri terkena masalah jantung lepas dapat tahu kebenaran sebalik isu tersebut.

Kenapa tadi lari? Saya berani bagi statement sebab is sahih. Menerusi Instagramnya juga, finalis Duo Famili’ musim ini turut mempersoalkan tindakan Sophia yang lari clan tidak muncul dalam sidang media drama terbaru seperti Aliff petang tadi.

Meskipun awalnya tiada perancangan untuk bagi sebarang keterangan, namun Bella terdetik hati untuk dedahkan sebab mengapa pelakon jelita tersebut awal-awal lagi tidak mahu perkara ini diketahui oleh umum.

Posting Komentar untuk "“la berlaku secara tldak sengaja..” Akhirnya sophia buat pengakuan hbungan bersama suami bella, Ini yg bliau lakukn"