Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

4 Tahun Berbohong, Pelakon Kini Mengakui Perkahwinan, Bapa Marah: 'Dia Sakitkan Banyak Hati'

4 Tahun Berbohong, Pelakon Kini Mengakui Perkahwinan, Bapa Marah: 'Dia Sakitkan Banyak Hati'

Selama ini menafikan menjalin hubungan sulit, pelakon itu akhirnya mengaku pernah berkahwin dengan wanita lain. Sudah empat tahun rumah tangga pelakon dari Malaysia, Syamsul Yusof digemparkan dengan isu hubungan sulit. Tetapi pada masa itu, suami artis itu, Puteri Sarah, menafikan perkara ini. Namun kini yang menghairankan, 

Syamsul Yosuf mengakui dia sudah pun berkahwin dengan perempuan simpanannya. Syamsul Yusof berkahwin secara rahsia dengan Ira Kazar Malah perkahwinan itu diadakan secara rahsia di Thailand. 

Berita perkahwinan kedua Syamsul Yusof tiba-tiba membuatkan ayahnya kecewa dan marah. Dia kecewa, anak itu telah melukakan banyak hati kerana dia bertekad untuk berkahwin semula dengan wanita lain. 

Yusof juga jengkel kenapa baru sekarang anaknya mengaku. Malah, Syamsul Yusof sentiasa mengelak daripada dituduh mempunyai hubungan sulit Aku geram kenapa dia perlu simpan rahsia ini lama-lama sehingga empat tahun? 
Mengapa tidak berterus terang dengan isterinya dari awal?
 Bukankah dia telah menyeksa hati dan perasaan Sarah serta melukakan hati ramai orang? Jika dia bersuara lebih awal, masalah dapat diselesaikan dengan cepat." 
Selepas melihat video pengakuan anaknya, Yusof berkata dia terkejut. Tetapi dia memilih untuk mengekalkan menantu dan menantu kesayangannya, Puteri Sarah. Ibarat nasi yang sudah menjadi bubur, kini Yusof berharap anaknya dapat bertindak adil dan menjadi bapa yang bertanggungjawab. Yusof menganggap Syamsul sudah dewasa dan mampu menentukan hidupnya sendiri.
Dia berharap keputusan anak itu dapat diberkati oleh Yang Maha Esa.
 “Saya mahu menjaga hati semua pihak terutama kawan-kawan, hati menantu tercinta (Puteri Sarah Liyana) dan hati isteri. Saya boleh katakan ia mengejutkan. Dia sudah berkahwin, sebelum ini hanya khabar angin. Sebagai seorang bapa, apa yang boleh dikatakan apa yang berlaku sudah berlaku. Jadi saya sebagai ibu bapa hanya mendoakan yang terbaik. Apa sahaja keputusan yang telah dibuat adalah haknya. Dia sudah matang untuk menentukan jalan yang dipilih. Hidup ini penuh dengan persimpangan.
 Di persimpangan ini, kita perlu memastikan untuk memilih yang terbaik. Sebagai bapa juga, saya harap dia memilih jalan yang diredhai Allah,” tambah Yusof. Namun begitu, Yusof berharap anaknya itu tidak berpisah dengan Puteri Sarah. Ini kerana figura Puteri Sarah sememangnya menantu kesayangan Yusof dan isteri. Puteri Sarah bersama suami dan anak-anaknya (ohbulan.com) “Saya harap dia menjalankan tanggungjawabnya dengan baik. Saya harap sebagai seorang bapa dia akan menjadi lelaki yang baik. Saya harap dia bertanggungjawab dan bertindak adil. Jika jodoh masih kekal dengan Puteri Sarah, berlaku adillah pada isteri dan laksanakan tanggungjawab secara sederhana,” akhirinya. 

Maklumlah Syamsul Yusof sudah pun berkahwin dengan pelakon Puteri Sarah. Kedua-duanya telah dikurniakan dua orang anak. Namun malangnya, kini Syamsul Yusof sebenarnya sedang menjalinkan hubungan sulit dan berkahwin dengan wanita lain yang tidak lain tidak bukan artis muda Ira Kazar. Kedua-duanya berkahwin secara rahsia di Thailand.

Posting Komentar untuk "4 Tahun Berbohong, Pelakon Kini Mengakui Perkahwinan, Bapa Marah: 'Dia Sakitkan Banyak Hati'"